Infolinie biznesowe

Po co zakładać infolinie biznesowe?

Infolinie biznesowe pomogą odróżnić się od konkurencji! Usługa, którą oferujemy – wcześniej możliwa jedynie dla wielkich firm – jest już dostępna dla wszystkich użytkowników!

Jakie są rodzaje infolinii biznesowych?

  • Infolinia darmowa – numer 800 – do dowolnego miejsca w Polsce, dzwoniący nie ponosi żadnych kosztów, wszelkie koszty pokrywa odbiorca ( Ty, jako operator linii).
  • Infolinia ulgowa – numer 801 – koszta są rozdzielone między dzwoniącym, a odbiorcą.

Jak długo trwa założenie linii?

Założenie infolinii zajmuje do dziesięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia.   Lista dostępnych linii z dokładnością do ośmiu tygodni od czasu przydzielenia jest dostępna w bazie danych UKE. W polu wyszukiwania wpisz numer, którym jesteś zainteresowany, jeśli go nie znaleziono to znaczy, że jest wolny. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu konkretnego numeru, skontaktuj się z nami drogą mailową.

Jakie korzyści płyną z posiadania infolinii

Infolinie biznesowe to idealne rozwiązanie do obsługi narodowych i międzynarodowych połączeń przychodzących, które jest dostępne dla firm, niezależnie od ich wielkości.
Dzięki infoliniom biznesowym i dobrze dobranym numerze telefonu zaczynającym się od 800, możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy i zapaść w pamięci wymagającym klientom.
Infolinie pomogą Ci również przy mniej cierpliwych klientach, dzięki lepszej dostępności, będziesz teraz w stanie obsłużyć więcej klientów, w znacznie lepszym czasie!

Co jest potrzebne aby uzyskać infolinię biznesową?

Wszystko czego potrzebujesz to IP telefon lub bramka (niektóre nasze oferty posiadają opcję uzyskania darmowego telefonu za doładowanie kredytu) oraz połączenie z internetem. Na przykład: możesz otrzymywać wiele jednoczesnych połączeń, jednak będziesz potrzebował centrali telefonicznej, która zapewni ci wszelkie wymagane ustawienia, w tym IVR (Voice Navigation System), który łączy użytkownika z konkretnym departamentem w twojej firmie. W przeciwnym wypadku taka usługa wymagałaby operatora. Nasza oferta zawiera podstawową centralę wirtualną PBX oraz oczywiście możesz korzystać ze swojej centrali IP PBX.

Regulamin

Regulamin – format PDF

Ceny usług infolinii biznesowych.

 

Aktivace linky z našeho rozsahu 2000 Kč (jednorázově)
Aktivace linky z nepřiděleného rozsahu 5000 Kč (jednorázově)
Přenesení čísla od jiného operátora zdarma
Paušál standardní číslo 199 Kč (měsíčně)
Paušál stříbrné číslo 299 Kč (měsíčně)

Ceny za połączenia

Zelená linka – 800
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle:
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce 0.89 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku 0.89 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z mobilu 3.69 Kč (za minutu)
Modrá linka – 810,844
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle:
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce 0.35 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku 0.35 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z mobilu 0.35 Kč (za minutu)
Bílá linka – 840,841,842,848
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle:
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce 0 Kč
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku 0 Kč
Příchozí hovor z mobilu 0 Kč
Tuto provizi vám vyplatíme ze všech příchozích hovorů:
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce: 0.30 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku: 0.15 Kč (za minutu)
Příchozí hovor z mobilu nevyplácí se

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 20%.